Manuály
- Programátorská príručka
- Zdrojové kódy
- Programátorská príručka
- Podrobný opis formátu Karlovho sveta
- Program na generovanie Karlovho sveta.
- Pôvodné stránky robota Karel
Formát Karlovho sveta
Súbor sveta potom upravíte pomocou textového editora.
Každý riadok opisuje jeden objekt. Položky na riadku sú oddelené medzerami.
Počiatočný smer Karla alebo smer prekážky sa udáva v svetových stranách:
- N (hore)
- S (dole)
- W (na ľavo)
- E (na pravo).
Prvý riadok
obsahuje rozmer sveta, počiatočnú Karlovu pozíciu, Karlov smer a počet značiek v batohu vo formáte:
rozmer_x rozmer_y karol_x karol_y karol_smer počet_žetónov_v_batohu
Riadky začínajúce sa W
opisujú pozíciu prekážky vo formáte:
W pozícia_x pozícia_y smer_prekážky
Riadky začínajúce sa B
opisujú pozíciu žetónu vo formáte:
B pozícia_x pozícia_y počet_žetónov
Pre zložitejšie rozostavenie stien môžete použiť program na generovanie Karlovho sveta. Program upravte, preložte a spustite:
vim createworld.c
gcc createworld.c --std=c11 -o createworld
./createworld > myworld.kw