O predmete

Cieľom predmetu je naučiť sa programovať v jazyku C. Naučíte sa zostaviť program z viacerých súborov, používať jednoduché údajové štruktúry a algoritmy, pracovať so vstupom a výstupom a použiť externú knižnicu. Na konci by ste mali byť schopní naprogramovať a prezentovať jednoduchú hru v textovo-grafickom móde a ovládať ju pomocou klávesnice.

Plán semestra

Prednáška Odovzdanie Cvičenie
1. Modulárne programovanie A1. CAPS LOCK Vstup po znakoch
2. Smerníky, polia A1 DU1. Limonádový pohár
3. Štruktúry DU1 DU2. Formátovaný vstup, Hornerova schéma
4. - DU2 DU3. Matikár
5. Dynamické pole DU3 DU4. Anketa, Triedenie štruktúr
6. Triedenie DU4 Obhajoba 1, Aktivita 2
7. Pole smerníkov A2 Školská úloha 1
8. Spojkový zoznam - DU5. Pán Hadov
9. Binárny vyhľadávací strom DU5 DU6. Binárny strom , Aktivita 3
10. Curses DU6 Aktivita 3 Curses 1 Tomáš a Juraj
11. Veľká noc A3 Aktivita 4
12. Curses II (World) - Školská úloha 2
13. - - Obhajoba 2
14. - Posledná hra - Aktivita 4

Zhrnutie hodnotených aktivít

Získanie bodov z automaticky hodnotených úloh je podmienené úspešnou osobnou obajobou na cvičení s Vašim cvičiacim. Predpokladom na osobnú obhajobu je odovzdanie min. jednej úlohy. Za úspešné sa pokladá min. 50 percent z obhajoby.

Zadanie Body Poznámka
A1 aktivita 1 1 samostatné vypracovanie
A234 aktivita 3 x 5B = 15 rôzne úlohy
SU1 školská úloha 1 5 vypracovanie na cvičení
SU2 školská úloha 2 19 vypracovanie na cvičení
DU domáca úloha 1-6 6 x 7B = 42 samostatné vypracovanie
Z2 domáca úloha 8 25B obhajoba vlastnej hry

O predmete