O predmete
Cieľom predmetu je naučiť sa programovať v jazyku C. Naučíte sa zostaviť program z viacerých súborov, používať jednoduché údajové štruktúry a algoritmy, pracovať so vstupom a výstupom a použiť externú knižnicu. Na konci by ste mali byť schopní naprogramovať a prezentovať jednoduchú hru v textovo-grafickom móde a ovládať ju pomocou klávesnice.
Plán semestra
Prednáška | Odovzdanie | Cvičenie | |
---|---|---|---|
1. | Modulárne programovanie | A1. CAPS LOCK Vstup po znakoch | |
2. | Smerníky, polia | A1 | DU1. Limonádový pohár |
3. | Štruktúry | DU1 | DU2. Formátovaný vstup, Hornerova schéma |
4. | - | DU2 | DU3. Matikár |
5. | Dynamické pole | DU3 | DU4. Anketa, Triedenie štruktúr |
6. | Triedenie | DU4 | Obhajoba 1, Aktivita 2 |
7. | Pole smerníkov | A2 | Školská úloha 1 |
8. | Spojkový zoznam | - | DU5. Pán Hadov |
9. | Binárny vyhľadávací strom | DU5 | DU6. Binárny strom , Aktivita 3 |
10. | Curses | DU6 | Aktivita 3 Curses 1 Tomáš a Juraj |
11. | Veľká noc | A3 | Aktivita 4 |
12. | Curses II (World) | - | Školská úloha 2 |
13. | - | - | Obhajoba 2 |
14. | - | Posledná hra - Aktivita 4 |
Zhrnutie hodnotených aktivít
Získanie bodov z automaticky hodnotených úloh je podmienené úspešnou osobnou obajobou na cvičení s Vašim cvičiacim. Predpokladom na osobnú obhajobu je odovzdanie min. jednej úlohy. Za úspešné sa pokladá min. 50 percent z obhajoby.
Zadanie | Body | Poznámka | |
---|---|---|---|
A1 | aktivita 1 | 1 | samostatné vypracovanie |
A234 | aktivita | 3 x 5B = 15 | rôzne úlohy |
SU1 | školská úloha 1 | 5 | vypracovanie na cvičení |
SU2 | školská úloha 2 | 19 | vypracovanie na cvičení |
DU | domáca úloha 1-6 | 6 x 7B = 42 | samostatné vypracovanie |
Z2 | domáca úloha 8 | 25B | obhajoba vlastnej hry |