O predmete
Cieľom predmetu je naučiť sa programovať v jazyku C. Naučíte sa zostaviť program z viacerých súborov, používať jednoduché údajové štruktúry a algoritmy, pracovať so vstupom a výstupom a použiť externú knižnicu. Na konci by ste mali byť schopní naprogramovať a prezentovať jednoduchú hru v textovo-grafickom móde a ovládať ju pomocou klávesnice.
Plán semestra
| Prednáška | Odovzdanie | Cvičenie | |
|---|---|---|---|
| 1. | Modulárne programovanie | A1. CAPS LOCK Vstup po znakoch | |
| 2. | Smerníky, polia | A1 | DU1. Limonádový pohár |
| 3. | Štruktúry | DU1 | DU2. Formátovaný vstup, Hornerova schéma |
| 4. | - | DU2 | DU3. Matikár |
| 5. | Triedenie | DU3 | DU4. Anketa, Triedenie štruktúr |
| 6. | Pole smerníkov | DU4 | Obhajoba 1, Aktivita 2 |
| 7. | Spojkový zoznam | A2 | Školská úloha 1 |
| 8. | Dynamické pole | - | DU5. Pán Hadov |
| 9. | Binárny vyhľadávací strom | DU5 | DU6. Binárny strom , |
| 10. | Curses | DU6 | A3, A4 Curses 1 Tomáš a Juraj |
| 11. | Veľká noc | A3 | Školská úloha 2 |
| 12. | Curses II (World) | A4 | Školská úloha 2 |
| 13. | - | - | Obhajoba 2, Oprava 1 |
| 14. | - | Obhajoba 2, Oprava 2 |
Posledná hra - Aktivita 4
Zhrnutie hodnotených aktivít
Získanie bodov z automaticky hodnotených úloh je podmienené úspešnou osobnou obajobou na cvičení s Vašim cvičiacim. Predpokladom na osobnú obhajobu je odovzdanie min. jednej úlohy. Za úspešné sa pokladá min. 50 percent z obhajoby.
| Zadanie | Body | Poznámka | |
|---|---|---|---|
| A1 | aktivita 1 | 1 | samostatné vypracovanie |
| A234 | aktivita | 3 x 5B = 15 | rôzne úlohy |
| SU1 | školská úloha 1 | 10 | vypracovanie na cvičení |
| SU2 | školská úloha 2 | 15 | vypracovanie na cvičení |
| DU | domáca úloha 1-6 | 6 x 7B = 42 | samostatné vypracovanie |
| Z2 | domáca úloha 8 Final | 25B | obhajoba vlastnej hry |