O predmete
Cieľom predmetu je naučiť sa programovať v jazyku C. Naučíte sa zostaviť program z viacerých súborov, používať jednoduché údajové štruktúry a algoritmy, pracovať so vstupom a výstupom a použiť externú knižnicu. Na konci by ste mali byť schopní naprogramovať a prezentovať jednoduchú hru v textovo-grafickom móde a ovládať ju pomocou klávesnice.
Plán semestra
Prednáška | Odovzdanie | Cvičenie | |
---|---|---|---|
1. | Modulárne programovanie | 1. CAPS LOCK Vstup po znakoch | |
2. | Smerníky, polia | DU1 | 2. Limonádový pohár |
3. | Štruktúry | DU2 | 3. Formátovaný vstup, Hornerova schéma |
4. | Dynamické pole | DU3 | 4. Matikár, Parsovanie textu |
5. | Triedenie | DU4 | 5. Anketa, Triedenie štruktúr |
6. | Pole smerníkov | O1,DU5 | Obhajoba 1, Build, Aktivita 1 |
7. | Spojkový zoznam | A1,SU1 | Školská úloha 1, |
8. | Binárny vyhľadávací strom | - | 6. Triedič, Množina |
9. | Curses | DU6 | 7. Pán Hadov |
10. | Curses II (World) | DU7 | A4: Curses 1 Tomáš a Juraj |
11. | DU8 - Posledná hra | O2 | Obhajoba 2 |
12. | - | A4 | - |
13. | Predtermín | DU8 | - |
Skúškové | - | DU8 |
Zhrnutie hodnotených aktivít
Získanie bodov z automaticky hodnotených úloh je podmienené úspešnou osobnou obajobou na cvičení s Vašim cvičiacim. Predpokladom na osobnú obhajobu je odovzdanie min. jednej úlohy. Za úspešné sa pokladá min. 50 percent z obhajoby.
Zadanie | Body | Poznámka | |
---|---|---|---|
DU | domáca úloha 1-4 | 4 x 5B = 20B | samostatné vypracovanie |
O1 | obhajoba 1 | 10B | zodpovedanie 2 otázok zo zdrojových kódov DU1 až 4 |
SU1 | školská úloha 1 | 5B | vypracovanie na cvičení |
DU | domáca úloha 5-7 | 3 x 5B = 15B | samostatné vypracovanie |
O2 | obhajoba 2 | 10B | zodpovedanie 2 otázok zo zdrojových kódov DU3 až 7 |
Z2 | domáca úloha 8 | 30B | obhajoba vlastnej hry |
A | aktivita | cca 3 x 7B | rôzne úlohy |